مسیج و جوک(سری ششم)

افغانیه میره دزدی زنه بیدار میشه میگه طلا ها پولها همه چیز ماله تو دزده میگه خودتو به اون راه نزن بگو نون خشکا کجاست

ترکه توی کوپه قطار با یک خانم غریبه همسفر بوده. شب خانمه میره تخت بالایی میخوابه و ترکه تخت پایینی. نصفه شب خانمه میگه سردمه، کاش شما میتونستی میرفتی از مأمور قطار برام پتو میگرفتی. ترکه میگه میخوایی خانم امشب فرض کنیم زن و شوهر هستیم تا هردومون گرم شیم؟ خانمه که همچین بگی نگی از پیشنهاد بدش نیومده بوده میگه باشه حاضرم. ترکه میگه پس پاشو خودت برو پتو بگیر، برای منم یه چایی بیار

زندگی مثل بازی شطرنجه... البته توخیلی بچه ای، برو همون منچتو بازی کن

زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون کشه... عشق من کجایی؟ آبروم داره می ره!

می دونی فرق تو با میرزا نوروز چیه؟
میرزا نوروز پول داشت، کفش نمی خرید، تو موبایل داری SMS نمی دی

مخصوص نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

#####0>==<#####
فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم

معلم: بگو ببینم... اگه توی خیابون یه نفر یه خری رو گرفته و می زنه، و من برم جلو و از این کارش ممانعت کنم، به این کار چی می گن؟
شاگرد: آقا اجازه، حس برادری

از ترکه می پرسن باد صدادار چه شکلیه؟ میگه حلقه ای. میگن چرا؟ میگه چون هر وقت هر کی باد می ده، می اندازه گردن من!

کوچیک که بودیم تنها کفشامون رو اشتباه می پوشیدیم ، اما حالا چی؟ حالا که بزرگ شدیم تنها کار درستمون پوشیدن کفشامون

ترکه یه سگ فلج داشته، هر وقت دزد میومده، سگه رو می گذاشته توی فرغون و دنبال دزده می‌دویده

رشتیه با خانمش دعواش میشه, قهر می کنه دست بچه هاش رو می گیره که بره ,خانمش میگه با من دعوا داری بچه های مردم رو کجا می بری

نظریهء یک جامعه شناس ترک :آدما 3 دسته هستند : دسته اول ، دسته دوم ، و از همه مهمتر دسته سوم
----------
کلیک روی تبلیغات فراموش نشه.مرسی.خوشباشین.میبینمتون...
نظرات 3 + ارسال نظر
حاج خانم(لطفا گوسفند نباشید) چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://manvkhodam.blogfa.com/

رشتیه با خانمش دعواش میشه... این از همه با حال تر بود.

حالا ما چطور مانیتورو ۹۰ درجه بچرخونیم ؟!!!!!!

رو تبلیغای اینجام کلیک کردم.

سعید چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.jokam.blogfa.com

سلام
خودت میدونی که من خیلی وقته جوک ننوشتم
احتمال زیاد جوکها و مسیج ها رو دو دره شم
فعلا همین
موفق باشی
بای

[ بدون نام ] شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

جوک ترکی نوشتی مادر رشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد