مسیج و جوک(سری چهارم)

دعای شب یک کودک : خدایا ! خودت می دونی آب کم خوردم ، جیش هم کردم ، پس کمک کن صبح کتک نخورم آمییین

زنها دو وقت گریه می کنن : 1- وقتی فریب می خورن ! 2- وقتی می خوان فریب بدن

یه ضرب المثل چینی میگه: اگه از دوران مجردی لذت نمیبری ازدواج کن!! اون وقت حتما" از فکــــــــر کردن به دوران مجردی ات لذت میبری

به ترکه میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد

چوپونه با گوسفنداش قهر می کنه اونا رو می بره چمن مصنوعی

ترکه میره پمپ بنزین ، یارو میگه سوپر بزنم یا معمولی؟ ترکه میگه : هیسسسسسسسسسسسسسسس خوانواده تو ماشین نشسته ، معمولی بزن

از چارلی چاپلین پرسیدند خوشبختی چیست ؟؟ گفت :: فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر

تفاوت دیدگاه سگ و گربه نسبت به انسان: سگ: اون به من غذا و آب می ده . برام جای خواب درست می کنه. باهام مهربونه و بازی می کنه . اون باید خدا باشه! گربه: اون به من غذا و آب می ده . برام جای خواب درست می کنه . باهام مهربونه و بازی می کنه . من باید خدا باشم!

بچه ها توی کلاس داشتند سر و صدا میکردند که ناظم میاد تو با عصبانیت میگه: اینجا طویله است؟ یکی از بچه ها میگه: نه آقا اشتباهی آمدید!

نفرین ترکی:ارزو دارم خدا کنه ان شا الله به حق پنج تن الهی امین خدایا کاسه تقدیر اوردم و نجواگونه قاشق میزنم تا صبح.عطا کن قسمت من را تو بهروزی و به قدر ظرف من نه قدر تو چون معبودی. کریما روزیم را عاشقی فرما......
----------
کلیک روی تبلیغات فراموش نشه.مرسی.خوشباشین.میبینمتون...
نظرات 6 + ارسال نظر
نــــــــــــاقــــلاااااااااااا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://naghola.blogfa.com

سلام
ایوووووووووووول! باحال بودن!D:

آرام جان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام! واسه اولی دلم سوخت!
منم دعا میکنم کتک نخوره :ی
جالب بودن!٬

حورا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

باحال بود :دی
مخصوصا؛ دیدگاه سگ و گربه :دی
چه جوری کشف شده من موندم :دی ولی جالب بود

اینجا شکلک نداره اعصاب منو بهم میریزه
خوش باشی
فعلا؛

نازنین یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

از چارلی چاپلین پرسیدند خوشبختی چیست ؟؟ گفت :: فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر
این جوک بود؟
چرا اینقدر با دنگ و فنگ باز میشه تازه شکلکم نداره

نازنین یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

راستی مگه ما قراره ضد نظام حرف بزنیم که نظرا یه راست نمی ره اینجا؟

حاج خانم(لطفا گوسفند نباشید) سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://manvkhodam.blogfa.com/

به ترکه میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد

این یکی خیلی باحال بود خدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد