مسیج سرکاری

هیس،آروم برو پایین
.
.
.
.
.
نترسی!!
.
.
.
.
مواظب باش!
.
.
.
.
/ O \
| پـــــخ!!!!
\ /
-------------
اگر ازمن بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین و عاقل ترین آدم کیه؟ انگشتمو به طرف تو دراز می کنم و می گم: این نمی تونه باشه!
-------------

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده... اینقدر دست تو دماغت نمی کردی!
------------

زندگی چیست؟ اگر خنده است چرا گریه می کنیم؟ اگر گریه است چرا خنده می کنیم؟ اگر مرگ است چرا زندگی می کنیم؟ اگر زندگی است چرا می میریم؟ اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم؟ اگر عشق نیست چرا عاشقیم؟
------------

ای که از درد دلم با خبری / قرص دل درد مرا کی می خری؟
------------

دیروز روز جهانی آوارگان بود, توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی به ما میگفتی که یه عمریه آوارتیم
------------

نداری,
متاسفانه نداری,
البته تقصیر هم نداری,
نداری دیگه من چیکار کنم؟
دست خودتم نیست که نداری,
خب نداری دیگه
.
.
.
.
.
جیگر حرف نداری
------------

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی
------------

لطفا این اس ام اس را تا فردا صبح نخون
.
.
.
.
.
نرو پایین
.
.
.
.
.
نخون
.
.
.
.
.
صبحت بخیر عزیزم
-----------

.
.
.
.
.
اوا دنبالم نیا, من نامزد دارم!
------------


2 بار بـگوزم
.
.
.
.
بی تربیت نشدم، میگم 2 بار بگـوزم
.
.
.
.
.
اه چرا نمیگی؟؟ 2 بار بگو زم میشه: زم زم!!
تبلیغ نوشابه ایرانی!
-------------
لطفا کلیک روی تبلیغات فراموش نشه.
نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام. اینم جالب بود عزیزیم. پر کاری خوبه. ادامه بده

Baby Girl دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ق.ظ

سلامممممممممم
به به به به
خیلی ممنونننننننننننن!!!! :دی

مبارکا باشه وبلاگه جدید و ایناااااااا


خوبه ها فقط شکلک نداره!!! :(

خوبه هااااااا فقط اگه اس ام اسی با شه بیشتر حال میده!!! D:

و در آخر خوبه هاااااااا فقط چرا دیگه آپش نمیکنی؟!!!! D:

ترنم دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام جک دوبار بگو زم جک بامزه ای بود بعد از امتحانم سرحال اومدم

شهرام چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

دمت گرم همش تکراری بود

ناصر پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییی مممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننننوووووووووووووووووون
حسابی حالم جا اود.این جک ها برای شکست خورده ای من درمانه.مر۳۰

saeedeh شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://tan3.blogfa.com

سلام عزیزم
من پسندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد